چگونه میتوان از سئو پول دراورد؟
نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

باسلام

دغدغه ی همه ی افرادی که درحال فراگیری یک موضوعی هستند کسب درامد از ان موضوع خواهد بود ما در این مقاله به این میپردازیم که چگونه میتوان از طریق سئو کسب درامد کرد.

 

سئو چیست ؟

 

همانطور که در مقاله ی سئو چیست اشاره کردیم سئو به معنی بهینه سازی برای موتور های جستجوگر خواهد بود و موتورهای جستجوگر درحال گسترش کار خود به نزدیکتر شدن به انسانها هستند و معنی واقعی سئو به بهینه شدن برای انسان تغییرکرده است.

 

ایا همه ی سایت ها سئو شده اند ؟

 

بزرگترین کسب و کار اینترنتی ایران دیجیکالا سایتیست که سئوی بسیار ضعیفی دارد و از سئو قافل بوده و در حال حاظر با راه اندازی قسمت هایی مانند مگ و تی وی درحال گسترش سئو سایت خود برای افزایش فروش خود هستند. پس نتیجه گیری میکنیم که سئو برای هرسایتی واجب است و درصورت عدم رعایت فاکتورهای سئو از رده خارج خواهند شد.

چگونه میتوان از سئو کسب درامد کرد ؟

اگر هنوز شما سئو را فرانگرفتید عجله کنید ! کدپز تمامی اموزشهای لازم برای یادگیری سئو را در اختیار شما عزیزان بصورت کاملا رایگان و اختصاصی و اپدیت شده قرار داده است. اگر یک سئو کار حرفه ای باشید هرگز بیکار نخواهید ماند زیرا با اثبات خود به دیگران ، دیگران به شما پیشنهاد هایی باور نکردنی در زمینه ی رونق کسب و کارشان میدهند.

تمامی افرادی که در کسب و کار های اینترنتی مشغول هستند جنگ بر سر این دارند که در صفحات اول گوگل حضور داشته باشند زیرا 99.9 درصد افراد فقط صفحه ی اول گوگل را می بینند و درصورت عدم یافتن سایت مورد نظر کلمه ی جستجو شده ی خود را عوض میکنند.

سئو یک راه بسیار خلاقانه و بدون نیاز به داشتن مهارت برنامه نویسی میتواند زندگی اینده ی شما را زیر و رو کند .

یک سئو کار حرفه ای ماهیانه مبلغ مشخصی درامد نخواهد داشت و انقدر مبالغ دریافتی ماهانه اش زیاد خواهد بود که قابل شمارش نیست!

پس برای جا نماندن از این دنیا به فراگیری هرچه سریعتر ان بپردازید.

 





:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: